Куплений у нас товар, який не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або з інших причин, ви можете обміняти на аналогічний товар протягом 14 днів, починаючи з дня, в якому цей товар було замовлено.
Товар може бути повернений нам за умови, що він не використовувався, а також збережено його товарний вигляд і властивості, в тому числі ярлики, пломби, а також розрахунковий документ, який видавався разом з товаром (в паперовому або електронному вигляді).
Приклади порушення товарного вигляду:
- пошкоджена упаковка
- написи на заводській упаковці
- наклейки на заводській упаковці включаючи транспортні наклейки перевізника
- скотч
- намокання упаковки
- забруднення упаковки
На товар і на заводській упаковці не робіть ніяких позначок (ручкою, олівцем, маркером і т.п.) і нічого не наклеюйте (скотчем, клеєм і т.п.)!
Розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням.
Якщо аналогічного товару на обмін у нас не буде, ви маєте право:
- придбати у нас інші товари з доступного асортименту, враховуючи перерахунок ціни
- отримати назад гроші, в розмірі вартості товару
- придбати товар, коли він з'явиться у нас в наявності
Обмін/Повернення товару для киян проводиться за адресою: місто Київ, вулиця Здолбунівська 3а
Перед тим як приїхати за адресою для обміну товару ОБОВ'ЯЗКОВО узгодьте деталі у менеджера (контакти вказані на сайті).
Обмін/Повернення товару для жителів інших міст України проводиться за допомогою служб доставки ("Нова Пошта" або ін.).
Перед тим як відправляти товар на обмін ОБОВ'ЯЗКОВО узгодьте деталі у менеджера (контакти вказані на сайті).
Вартість доставки товару на обмін/повернення через служби доставки ("Нова Пошта" або ін.) повинна бути оплачена Вами.
Якщо аналогічного товару на обмін по гарантії не було, і Ви вирішили повернути гроші, то Вам необхідно:
- заповнити бланк на повернення грошових коштів на Вашу банківську карту
- надати посвідчення особи (паспорт або водійське посвідчення)
- надати товарний чек
Після того як ми отримаємо від вас товар належної якості та перераховані вище документи, гроші будуть зараховані на ваш банківський рахунок протягом 7 днів за вирахуванням комісії банку за переказ грошей.
Товар, поставлений із закордонних складів обміну не підлягає.
ГАРАНТІЯ
Гарантійний термін на товар вказується в документі, який додається до нього (в паспорті, на етикетці, в будь-якому іншому документі).
Гарантійний термін починається з моменту оформлення замовлення.
ПОВЕРНЕННЯ ДЕФЕКТНОГО ТОВАРУ
У разі настання гарантійного випадку Вам необхідно сповістити нас телефоном або електронною поштою (контакти на сайті).
Документи, необхідні для повернення бракованого товару:
- Заповнений гарантійний талон з печаткою продавця
- Товарний чек (документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця)
- Копія документа автосервісу / станції технічного обслуговування (далі - СТО) підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (свідоцтво, ліцензія СТО на проведення робіт по установці даного виробу та обслуговування даного типу автомобіля, сертифікат відповідності на надання послуг, що надаються СТО).
- Акт виконаних робіт (наряд, замовлення) СТО зі встановлення і зняття даної деталі (запчастини). Повинні бути вказані: гарантійні зобов'язання, назва, реквізити і контакти СТО; дані автомобіля: держ. номер, марка, модель, рік випуску, номер кузова (номер шасі), пробіг; перелік виконаних робіт та встановлених деталей, їх вартість (рахунок-фактура або чек)
- Акт рекламації (Висновок) про непрацездатність деталі, заповнений на СТО, де встановлювалася деталь, з печаткою СТО. В акті повинні бути вказані всі відомості, необхідні для проведення експертизи, в тому числі повні дані автомобіля, включаючи пробіг на момент установки запчастини і пробіг на момент зняття запчастини. В акті повинно бути присутнім опис дефекту запчастини, а також детальний опис стану всіх запчастин вузла автомобіля, в якому проводилася заміна запчастини
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ ПРИ ТАКИХ УМОВАХ:
- деталь була неправильно підібрана по каталогу
- самостійно встановлювали деталь або встановлювали в організації, яка не має дозвіл на проведення робіт з обслуговування автомобілів
- самостійно ремонтували деталь або проводили ремонт в організації, яка не має дозвіл на проведення робіт з обслуговування автомобілів
- деталь пошкоджена через неправильний монтаж або демонтажу
- деталь була пошкоджена в ДТП
- порушені правила експлуатації (в т.ч. недбале водіння, яке зв'язано з ударними навантаженнями на автомобіль)
- порушена технологія проведення ремонтних робіт
- не виконані рекомендації виробника (в т.ч. по профілактиці)
- пошкодження в разі використання неякісного палива
- пошкодження скляних деталей (в т.ч. елементів оптики, приладів освітлення)
- природний знос деталей
- втручання у вузли (зміна конструкції, модифікації)
- не дотримувалися умови гарантії, яка йшла разом з деталлю
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА
електрообладнання (електронні та електричні системи), витратні запчастини і матеріали (датчики, свічки, лампи, запобіжники, електронні блоки, масла, фільтри, технічні рідини, автохімію та автокосметика) тощо
Для отримання додаткової інформації з приводу обміну, повернення товару, гарантійного випадку просимо Вас надсилати письмові звернення на нашу електронну пошту (контакти вказані на сайті).