Вибачте за тимчасові незручності! Сайт знаходиться у розробці. По всім питанням звертайтеся по телефону: (093) 83-58-730 (вайбер)

Сотрудничество

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

купівлі-продажу автомобільних запчастин та комплектуючих


  Цей договір є офіційною пропозицією Фізичної особи-підприємця Чубарова Даниїла Вікторовича (надалі за текстом – «Продавець») для фізичних або юридичних осіб, які прийняли цю пропозицію (надалі за текстом – «Покупець») укласти публічний договір-купівлі продажу товарів дистанційним способом, за допомогою інтернет магазину, електронна адреса якого є https://chdparts.com.ua/ (надалі за текстом – «Договір»).

ВИЗНАЧЕННЯ

У цьому Договорі терміни вживаються в наступному значенні:

  • Угода – цей Публічний договір купівлі-продажу;
  • Товар – автомобільні запчастини, агрегати, комплектуючі, які замовляються замовником з використанням торгової площадки (засобів зв’язку, які зазначені на цій торговій площадці).
  • Товар під замовлення – це визначений в п. 1.2. цієї Угоди Товар, який Покупець зобов’язується придбати у Постачальника за замовленням Покупця та після придбання такого Товару продати його Покупцеві на умовах зазначених в цій Угоді;
  • Інтернет магазин – спеціальний сайт на якому Продавець розмістив/розміщує свої пропозиції, щодо продажу Товару, який знаходиться за адресою: https://chdparts.com.ua/.
  • Замовлення – це документ, яким Покупець здійснює своє волевиявлення стосовно отримання Товару, та який визначає умови надання та отримання Товару відповідно до умов Угоди, що регулюють надання та отримання Товару. Замовлення становить невід’ємну частину Угоди.
  • Підтвердження замовлення – це перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця, або в касу Продавця гарантійного платежу;
  • Погодження замовлення – це надсилання Продавцем Покупцеві повідомлення засобами зв’язку (шляхом СМС повідомлення за телефоном Покупця чи за допомогою Viber чи будь-якого іншого меседжера вказаного Покупцем у своєму замовленні або за допомогою електронної пошти вказаної Покупцем).
  • Гарантійний платіж – це платіж, розмір якої визначений в цій Угоді, який сплачується Покупцем Продавцеві в підтвердження своїх намірів викупити Товар, який Покупець замовляє у Продавця під замовлення (Товар під замовлення);
  • Перевізник – це юридична особа або фізична особа-підприємець, який прийняв на себе за договором обов’язки по доставці товару до пункту призначення, зазначеного Покупцем, а також видати Товар (Товар під замовлення) Покупцю;
  • VIN код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833.
  • Каталожний номер (код) – це унікальний (каталожний) номер пристрою або його деталі в системі обліку виробника.
  • Викуп Товару – це замовлення та купівля Товару на замовлення Продавцем у Постачальників такого Товару.
  • Посилка – Товар, який відправлений Постачальником на замовлення Продавця.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  Ця Угода визначає умови порядок придбання Товарів, регулює відносини між Продавцем та Покупцем товарів через інтернет магазин, перелік яких зазначений в п. 1.4. цієї Угоди.

  Ця Угода відповідно до статей 633, 641 і глави 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) і адресовано невизначеному колу осіб не залежно від статусу, що бажають придбати Товари у Продавця.

  Продавець має право у будь-який час змінити умови цієї Угоди. Умови цієї Угоди є зміненими з моменту викладення Угоди в новій редакції та розміщення її на сайті інтернет магазину.

  Покупець є таким, що приєднався до цієї Угоди і ознайомився з нею, в разі здійснення замовлення Товару у Продавця/ сплату гарантійного платежу.

  Покупець є таким, що погоджується з цією Угодою у разі здійснення замовлення у Продавця/оплати гарантійного платежу.

  Покупець погоджується з тим, що всі умови Угоди йому зрозумілі і він приймає їх повністю і беззастережно.

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

  Продавець зобов’язується на умовах Угоди придбати Товару у Постачальника та продати його Покупцеві, а покупець – прийняти Товар та оплатити його на умовах Угоди. Весь Товар, який продає Продавець є Товаром на замовлення.

ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Підбір Товару здійснюється Продавцем тільки на основі vin-коду.

Покупець самостійно підбирає потрібний Товару, шляхом написання каталожного номеру Товару (коду) в інтернет магазині у рядку де зазначено «введите номер запчасти для поиска».

Кожний окремий товар (окрема запчастина, деталь) являє собою окреме замовлення.

Покупець здійснює замовлення безпосередньо через інтернет магазин Продавця.

Замовлення здійснюється наступним чином:

  1. Покупець, через інтернет-магазин Продавця, обирає потрібні йому запчастини у будь-який із способів який запропонований йому торговою площадкою Покупця.;

  2. Покупець після здійснення замовлення та оплати гарантійного платежу відповідно до умов Угоди, може відстежувати статус своїх замовлень безпосередньо через сайт інтернет магазину;

  Після сплати гарантійного платежу Покупцем, замовлення вважається зробленим і повинно бути виконане Продавцем, за винятку, коли в статусі замовлення буде повідомлено: «отказ поставщика», в такому випадку Продавець повертає гарантійний платіж Покупцеві або цей платіж залишається на балансі Покупця.

СТРОКИ, ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКА ТОВАРУ. ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ТОВАРУ

  Продавець після внесення Покупцем Гарантійного платежу Продавцеві, зобов’язаний викупити Товар у Постачальника та поставити Покупцеві Товар в строки обумовлені цією Угодою.

  Строки поставки Товару Покупцеві залежать від того в якій країні буде здійснено викуп Товару Продавцем. Строки поставки Товару Покупцем зазначається на сайті. Строк постачання Товару може бути продовжений:

  Строки поставки та вартість доставки Товару з Об’єднаних Арабських Еміратів залежить від габаритів, ваги Товару який постачається виду транспорту яким здійснюється доставка Товару:

  1. Доставка авіатранспортом складає 5 долларів США за 1 кг. Якщо об'ємна вага посилки перевищує фактичну вагу в 1,5 рази, відбувається додаткове нарахування за об'ємний вагу. Формула обчислення об'ємної ваги в сантиметрах і кілограмах: довжину помножити на ширину і на висоту, і суму, яка вийшла, розділити на 5000. Принцип додаткового нарахування за об'ємна вага: від об'ємного ваги відняти фактичну вагу, залишок помножити на 1.5 долара США, якщо товар доставляється авіа доставкою;

  2. Бампера, дахи, капоти, двері і задні крила, які за розмірами не підходять для відправки звичайним літаком, будуть відправлені вантажним літаком, що може збільшити терміни поставки на 1-2 тижні;

  3. Вартість контейнерної доставки складає - 3,5 доларів США за 1 кг. Вартість контейнерної доставки великогабаритних Товарів складає 4 доларів США за 1 кг. При контейнерній доставці терміни поставки Товару збільшуються, до 6 тижнів;

  Для збереження, при транспортуванні з ОАЕ, дахів, скла, дорогих деталей (вартістю від 500 доларів США), агрегатів, за замовчуванням ставиться картонна або дерев'яні лати вартістю від 5 до 35 доларів США, в залежності від розмірів і складності реалізації, за одиницю товару.

  Строки поставки та вартість доставки Товару з Сполучених Штатів Америки залежить від габаритів, ваги Товару який постачається виду транспорту яким здійснюється доставка Товару:

  1. Вартість доставки Товару складає 7 доларів США за 1 кг.;

  2. Вартість доставки Товару за допомогою морського транспорту (морем) складає 3,5 доларів США за 1 кг., при цьому збільшуються строки поставки до 6 тижнів;

  3. Вартість доставки бамперів: авіатранспортом – фактична вага + 150 доларів США, морським транспортом – фактичну вагу + 100 доларів США;

  4. Вартість доставки лобового скла складає – фактична вага + 120 доларів США (виготовлення спеціального ящика) + 5% страховка від інвойсної вартості запчастини;

  5. Вартість доставки бічного скла складає фактичну вагу + пакування скла (10 до 20 доларів США, в залежності від розмірів скла);

  6. Вартість доставки радіаторів складає - фактична вага + 5 доларів США за пакування;

  7. Вартість доставки стелі складає – фактична вага + об’ємна вага (від 150 до 200 доларів США в залежності від розміру стелі);

  8. Вартість доставки важких запчастин (якщо фактична вага однієї запчастини перевищує 50 кг.) в такому випадку до вартості доставки за 1 кг додається 1 долар США;

  9. Подушки безпеки (Airbag), ремені безпеки, всі види оливи, відправляються тільки морським транспортом;

Додаткові нарахування за об'ємну вагу:

  Якщо об'ємна вага посилки перевищує фактичну вагу в 1,5 рази, відбувається додаткове нарахування за об'ємний вагу. Формула обчислення об'ємної ваги в сантиметрах і кілограмах: довжину помножити на ширину і на висоту, і суму, яка вийшла, розділити на 6000. Формула обчислення об'ємної ваги в інчах і кілограмах: довжину помножити на ширину і на висоту, і суму, яка вийшла, розділити на 366. Принцип додаткового нарахування за об'ємну вагу: від об'ємного ваги відняти фактичну вагу, залишок помножити на 1 долар США (якщо відправка-морем) або на 1.5 долара США (якщо відправка-авіа). Строки поставки Товару Покупцеві коливають від 12 календарних днів до 35 календарних днів з моменту внесення Покупцем гарантійного платежу, в залежності від того в якій країні буде здійснено викуп Товару Продавцем.

5.2.3. Звичайний строк доставки Товарів з Німеччини становить 7 -16 днів. Строки поставки та вартість доставки Товару з Німеччини залежить від габаритів, ваги Товару який постачається виду транспорту яким здійснюється доставка Товару:

  1. Піввісі, генератори, стартери, ГБЦ, блоки циліндрів, компенсатори, в деяких випадках і насоси ГУР є заставними (тобто до вартості запчастини додається сума застави виставлена ​​виробником і повертається клієнтові після отримання від нього старої запчастини);

  2. Вартість доставки з Німеччини = 500 євро за куб. Приклад розрахунку в см - довжина * ширина * висота / 1000000 * 500;

  3. Негабаритні запчастини розраховуються окремо по сітці в ЄВРО: Бампер - 80; Накладка, підсилювач бампера -25; Глушник в зборі-100; Двері-120; Пороги-120; Кришка багажника-100; Захист під бампер-20; Захист двигуна -20; Захист коробки-20; Капот-120; Шумоізоляція капота-30; Крило заднє-150; Крило переднє-50; Стабілізатор, ресора-15; Панель радіатора-50-80; Панель рухового відсіку-120; Підкрилок-15; Дифузор-30-50; Підрамник-80; Стеля (обшивка), дуже крихке-100; Дах-200; Скло лобове-70; Скло заднє-70; Скло дверні-40; ТОРПЕДО-150; Молдинги-10; Масло, жідкостьза 1 л-0,75; Реленгі-70; Панель під Склоочисник-35; Диск колісний штампований -25; Диск колісний литий (в упаковці) -45;

  Зверніть увагу, що запчастини на автомобілі які старше 10 років - в 70% випадків зняті з виробництва і більш не поставляються.

  Також використовуватися додаткова націнка на негабаритні запчастини. Додаткова націнка на негабаритні товари визначена у додатку №1 до Угоди і є її невід’ємною частиною.

  Після того, як Товар буде викуплений та доставлений Продавцеві, цей Товар може бути доставлений покупцеві (у разі якщо Покупець знаходиться в місті Києві) або доставлений Покупцеві Перевізником, шляхом відправлення Товару Покупцеві новою Поштою або будь-яким іншим перевізником. Також Товар може бути забрано Покупцем самостійно на складі Продавця який знаходиться за адресою зазначеною на сайті Продавця. Вся доставка по Україні здійснюється у відповідності до тарифів компанії перевізника.

  Фактом поставки Покупцеві Продавцем Товару є видаткова накладна та/або інший документ який може посвідчувати те, що Товар поставлений Покупцеві та/або сплата Покупцем повної вартості Товару.

  Строки поставки Товару можуть бути збільшені, якщо це сталося в наслідок дії обставин які не залежать від Продавця, а саме затримка Товару на таможні, скасування рейсів, якими повинні були бути доставлений Товар Продавцеві, а також в наслідок святкових днів в тих країнах в яких здійснюється викуп Товару, якщо під час таких святкових днів не працює постачальник та/або перевізник за допомогою якого Товар може бути доставлений Продавцеві, а також у зв’язку із іншими обставинами, які не залежать від Продавця, та форс-мажором.

  Всі витрати на доставку Товару несе Покупець. Вартість витрат на доставку Товару в ціну Товару не включається.

ЯКІСТЬ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ ТОВАРУ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ ПОКУПЦЕМ

  Товар, який постачається Продавцем повинен бути належної якості та комплектності. Товар постачається в упаковці та в комплектності передбаченої Виробником такого Товару. Товар приймається Покупцем по кількості та якості під час його передачі Продавцем чи Перевізником Покупцеві. Покупець після прийняття Товару не має права заявляти про його неналежну кількість. Покупець після прийняття Товару має право замінити його лише у разі браку такого Товару, який не міг бути виявленим після візуального огляду Товару, протягом 14 календарних днів з дати приймання такого Товару. Товар, який вже був у використанні (встановлювався на автомобіль), та/або має наявні дефекти поверненню та/або обміну не підлягає. Оскільки весь Товар який постачається Продавцем є Товаром на замовлення, то повернення такого товару та грошей сплачених за нього, з причин: «він не підходить», «його вже не потрібно» чи за якихось інших причин ніж зазначені в п. 6.5. цієї Угоди, не здійснюється. У разі домовленості між Сторонами цієї Угоди, повернення Товару або грошей сплачених за Товар, може бути здійсненне з причин зазначених в п. 6.6. цієї Угоди, тільки коли цей Товар буде реалізовано Продавцем іншому Покупцеві. Продавець утримує з грошей Покупця 15% вартості Товару за здійснення реалізації Товару іншому Покупцеві. Повернення Товару Продавцеві або обмін Товару та грошей за Товар Покупцеві здійснюється на підставі письмової заяви Покупця із зазначенням причин такого повернення. Доказом повернення грошей Покупцеві може бути розписка Покупця, або будь-який інший документ який є підтвердженням такого повернення, також доказом повернення грошей Покупцеві може слугувати і банківська виписка з рахунку Продавця. Гроші повертаються Покупцеві протягом 10 банківських днів з дати отримання заяви від Покупця та повернення дефектного Товару, а уразі реалізації Товару (п. 6.7. цієї Угоди), гроші повертаються Покупцеві протягом 7 банківських днів з дати реалізації Товару. У разі відмови від поставки Товару до здійснення викупу Товару, Продавець повертає сплачений Покупцем гарантійний платіж за вимогою Покупця протягом 10 банківських днів після виставлення такої вимоги в письмовому вигляді. У разі відмови від поставки Товару після здійснення викупу Товару, Продавець повертає сплачений Покупцем гарантійний платіж тоді, коли Товар буде реалізовано іншому Покупцеві, при цьому покупець в праві утримати з гарантійного платежу Покупця 15 % від вартості Товару, за продаж цього Товару іншому Покупцеві.

ЦІНА, ПОРЯДОК ТА СПОСІБ РОЗРАХУНКІВ

  Попередня ціна на Товар зазначається в прайсі, який розміщений в інтернет-магазині Продавця, або повідомляється Покупцеві засобами зазначеними в п. 4.2. цієї Угоди. Після погодження Продавцем замовлення Товару, Покупець сплачує Продавцеві гарантійний платіж в наступному розмірі: 100% вартості Товару у разі, якщо строк поставки Товару становить 5 і менше календарних днів з дати оформлення Покупцем замовлення; 50% вартості Товару у разі, якщо строк поставки Товару становить більше 5 календарних днів з дати оформлення Покупцем замовлення. У разі сплати Покупцем гарантійного платежу в розмірі 50% від вартості Товару наступні 50% від вартості Товару Покупець сплачує Продавцеві в момент отримання Товару. Сторони цієї Угоди погодили що з моменту прийняття Товару покупцем гарантійний платіж враховується Продавцем як плата за Товар. Витрати на доставку Товару лягають на Покупця. Якщо Продавцем були понесені витрати на доставку Товару Покупцеві, Покупець зобов’язаний компенсувати Продавцеві такі витрати. Гарантійний платіж і оплата за Товар Покупцем здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий чи банківський рахунок Продавця чи внесенням готівки в касу Продавця. Розрахунки за цим Договором здійснюються в гривні. Якщо ціна на товар зазначена у іноземній валюті, то залишкова вартість такого Товару буде еквівалентна гривні за курсом НБУ на момент повної сплати за Товар.

ОБСТАВИНИ ФОРС-МАЖОРУ

  Сторони цієї Угоди звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цією Угодою у випадку виникнення та дії обставин надзвичайного характеру, що виникли після приєднання Покупця до цієї Угоди, а саме: погодних та природних катаклізмів (землетруси, повені, пожежі, замерзання моря, протоків, портів і т.п., закриття колій, протоків, каналів, перевалів), політичних катаклізмів, війни, військових дій, блокади, ембарго, інших міжнародних санкцій, валютних скорочень, інших дій держав, які створюють перепони для виконання Сторонами своїх зобов’язань, громадянських хвилювань та ін., які виникли та діють поза контролем Сторін. Сторона, для якої внаслідок виникнення та дії форс-мажорних обставин виконання обов’язків по цій Угоді стає неможливим, зобов’язана протягом 3 (трьох) діб повідомити про це іншу Сторону. Достатнім підтвердженням виникнення та дії форс-мажорних обставин є Довідка, що надається Торговельно-Промисловою Палатою України. У випадку дії форс-мажорних обставин штрафні санкції не застосовуються. Продавець звільняється від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цією Угодою у випадку виникнення та дії обставин, що виникли по вині третіх осіб, а саме - коли ці треті особи без попереднього повідомлення відмовились від виконання своїх зобов’язань. Продавець зобов’язаний терміново, в термін до 24 годин з моменту отримання інформації про ці обставини, повідомити Покупця про це і прийняти усі необхідні заходи з усунення цих обставин. Якщо дію цих обставин Продавець усунути не може, Сторони розглядають питання про доцільність продовження відносин по даній Угоді. В усіх інших випадках Сторони переглядають умови даної Угоди за взаємною домовленістю.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

  У випадку неналежного виконання взятих на себе зобов’язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність, згідно чинного законодавства України та умов даної Угоди. За несвоєчасну оплату отриманого Товару Покупець сплачує Продавцеві пеню з розрахунку подвійної облікової ставки Національного банку України від суми заборгованості за кожний день прострочення платежу. У разі, якщо Покупець прострочить оплату за поставлений Товар більш ніж на 10 календарних днів він зобов’язаний сплатити Продавцеві штраф у розмірі 30% від вартості поставленого Товару.

КОНФЕДЕНЦІЙНІСТЬ

  Сторони зобов’язуються не розголошувати отриману при виконанні умов даної Угоди, інформацію, розголошення якої може призвести до збитків і/або негативно вплинути на ділову репутацію однієї з Сторін. Приєднуючись до цієї Угоди, Покупець та Продавець, згідно Закону України «Про захист персональних даних» та іншого чинного в Україні законодавства, надають взаємну згоду один одному на обробку їхніх персональних даних, а саме: назви, місцезнаходження/місця проживання, реєстраційних даних, інформації щодо системи оподаткування (індивідуального податкового номеру, реєстраційного номеру облікової ка-ртки платника податків), банківських реквізитів, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), прізвища, ім’я по батькові, особистого підпису та інших даних, що дають змогу ідентифікувати особу, що діє в інтересах та/або від імені однієї із Сторін, та інших даних, які передає одна Сторона іншій з метою виконання умов цієї Угоди. Сторони повідомлені про те, що їх персональні дані внесені в базу персональних даних, а також повідомлені про свої права, згідно Закону України «Про захист персональних даних» та іншого чинного в Україні законодавства.

ВИШІРЕННЯ СПОРІВ

Сторони погодили, що усі спори та непорозуміння по даній Угоді будуть вирішуватися шляхом переговорів. У разі недосягнення взаємних домовленостей шляхом досудового врегулювання спору, всі спори, які можуть виникнути при виконанні (чи невиконанні) даної Угоди, Сторони зобов'язуються передати на розгляд суду.

ТЕРМІН ДІЇ УГОДИ

Ця Угода діє до повного виконання її Сторонами своїх обов’язків визначених цією Угодою та Законодавством України.

13. РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ

Реквизиты продавца предоставляются в контактной информации.